Wykresy, pomiary, osiągi
Dane seryjne:
Rok produkcji: 1995
Poj. silnika: 1590 (FP)
Moc: 125 KM/6500 obr/min
Moment obr.: 142 Nm/5200obr/min
Osiagi: przysp 0-100km/h: 8.8s
Predkosc max.: 200km/h, spalanie ok 8l (cykl mieszany)
Parametry zmierzone:
25.04.2008 (instalacja turbo by Grabowski na 0,4bar)
moc: 190KM/6988rpm
moment: 199Nm/6261rpm
0-100km/h: 6,54s
1/4 mili: 15,08s
Spalanie ok 10l
28.02.2009 (wiekszy IC, MBC, silnik odprezony na 8,5:1, cisnienie 0,5bar)
0-100km/h: 6,35s
1/4 mili: 14,87s
Spalanie ok 10l
03.08.2009 (wieksze wtryski, pompa walbro, mapsensor mpx4250, doladowanie 1,1bar, strojenie crome, brak nadmuchu na IC)
0-100km/h: 5,91s
1/4 mili: 14,14s
moc: 236KM/6390
moment: 282Nm/5240
Spalanie ok 12l
28.11.2009 (jak wyzej + opony zimowe 14″ o szerokości 185, temperatura w granicach 5st C)
0-100km/h: 5,68s
1/4 mili: 14,2s
hamowanie 100-0km/h: 45m
07.12.2009 (jak wyzej, kolektor wydechowy w bandazu termoizolacyjnym, hamownia drogowa wiec z nadmuchem na IC)
Waga samochodu 1080kg (pelny srodek, zatankowany do pelna)
moc: 263KM/6546rpm
Moment: 303Nm/5280rpm
27.03.2010 (mechanicznie jak wyzej + opony Toyo T1R 195/45/16, skrzynia biegow o dlugich przelozeniach, temperatura w granicach 8st C)
0-100km/h: 5,60s
1/4 mili: 14,3s
13.03.2011 (j/w + szpera Mfactory, opony z przodu cintinental conti sport contact 3, temperatura w granicach 15st C)
0-100km/h: 5,61s
1/4 mili: 13,93s
05.05.2012 (j/w + poprawione dawki paliwa w gornym zakresie obrotow, doladowanie w peaku 1.5bar, stabilne 1.2-1.3bar, temperatura w granicach 15st C)
Waga samochodu 1070kg (maska laminat, brak kanapy, fotele kubelkowe)
Moc: 270KM/6500
Moment: 340Nm/5100
0-100km/h: 5,25s
1/4 mili: 13,74